کیا از این کالسکه ها داشتن ؟ خوبن؟

تصویر
۵ پاسخ

من میخواستم بگیرم گفتن بچه بزرگتر بشه قابل استفاده نیس

دوستم گرفته بچه ش الان ۵ ماهه. این کالسکه ها برای کسایی خییلی خوبه که بچه شون تو فصل بهار تابستون بدنیا میاد میتونی همون ماه اول سوار کالسکه کنیش ببریش بیرون . ب خاطر حالتش.

طرح کلاسیک هس
وگرنه کاربردی همه یکیه

بنظرم خیلی بزرگه بدرد سفر و اینا نمیخوره
من ریچ کیدز داشتم و الانم گاهی میشینه
همه جا هم می‌بردم
از نوزادی

مبارک باشه خیلی خوب بنظر میرسته چنده گرفتی؟

سوال های مرتبط

مامان رادوین و رایان مامان رادوین و رایان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مهدیار🍼👶🏻 مامان مهدیار🍼👶🏻 ۳ ماهگی
مامان پسر کوچولو💙 مامان پسر کوچولو💙 هفته سی‌وچهارم بارداری