عزیزم شما ۳۳هفته تو بیمارستان دولتی سر شدی یا طبیعی اوردی
سخت تر از بچه های دیگه وزن میگیرن اما اینکه وزن کم کنن من نشنیدم تاحالا
میخوای با دکتر مشورت کن
بله ببرش دکتر
همشون نه اونایی که شدیده وزن کم میکنن و نیاز به دارو دارن البته که هر شیر بالا آوردنی رفلاکس نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.