۸ پاسخ

وای نگو بچه من از بدغذایی رو دست همه زده

بچه منم بد غذاست براش فرق نداره کجا باشه
کاش بچه منم یجا غذا می‌خورد حاضر بودم خودم چیزی بخرم برم اونجا فقط یچیزی بخوره

قد وزنش چنده

برعکس دخترم وقتی میریم بیرون بزور غذا میخوره مخصوصا اگه بریم سفر خیلی بدغذا میشه

شما ی هیچ جلویی حداقل خونه بقیه میخوره. بره ما تازه بدتر دنبالشیم خونه بقیه بلکه بخوره...پسرمن اگ گشنه باش میگه اونم تازه امسال میگ ..ولی اگ غذا باب میلش نباسه همون لحطه میگ سیرم

ببین چی دوست داره اونو کنار غذاش بذار من همیشه کنار غذای پسرم ماست میذارم به خاطر ماست غذاشو هم میخوره با غذای نونی هم سس کچاپ کنارش میذارم میخوره

پسرم من بدغذا نیست ولی به شدت کم غذا هست نهایت ناهار بتونه یه قاشق غذاخوری برنج بخوره یا یه تیکه گوشت کوچولو،قدش خوبه ولی وزنش خیله کمه

پسرمن بداشتهاست کلایه لقمه میخوره میگه سیرم همیشه خدام سیره اگرمن بفکرش نباشم هیچوقت گشنه نمیشه

سوال های مرتبط