۳۲ سرکلاژ شدم
مراقبت کن پایین تر نیاد
کاش دوقلویی بودی زودتر سرکلاژ میکردی... بازم حرف دکترت مهمه انشالله بسلامتی نی نی هاتو بغل کنی
من از این کمتر بودم دکترم چیزی نگفت فقط گفت مراقب باشم
تازه شاغل هم هستم
من بارداری اولم از انومالی 32 بود تا زایمان مشکلی نداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.