۶ پاسخ

عزیزم من نوزده هفته سی و یک بودم دکترم هم چیزی نگفت فقط گفت پله بالا پایین نرو خداروشکر تا الان هم اکی بودم و مشکلی پیدا نکردم

چطور میفهمین طول سرویکستون پایینه خوددکتر میگه؟

واسه منم ۳۰ هست دکترم گفت اگه درد و مشکلی نداری خوبه

پایینه خیلی مراقب باش استراحت کن

بالاي سي خوبه

برا من هفته ۱۵ سی و دو بود با اینک شاغلم هستم دکترم گفت مشکلی نیست🤷‍♀️

سوال های مرتبط

مامان قند.نباتم مامان قند.نباتم هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوقلو ها🫅🤴 مامان دوقلو ها🫅🤴 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری