نه بالای ۳۰ خوبه ولی استراحت داشته باشه خم و راست نشو کار سنگین نکن تو ماشین نشین
شیاف پروژسترون بزار هر روز
نه خوبه منم کلا ۳۱ـ۳۲ـ۳۳هست طول سرویکسم.تا هفته ۲۲ هردوهفته یکبار چک میشدم میگفت خوبه.
ولی خب باید احتیاط کنی
اگه واژینال بوده ن شکمی خوبه ولی زیاد رو پا نباش کار سنگین نکن من با ۲۵سرکلاژ شدم
نه منم همین بود
سعی کن کار سنگین نکنی
نه عزیزم ۳۱ که خطرناک نی
ولی استراحت کن فرنگی برو خم و راست نشو پله نرو مراقبت های این سبکی که کلا باید داشته باشیم
تاپیک منو بخون تجربمو کامل توضیح دادم. بالای ۳۰ خطرناک نیس اگه حفظش کنی
لب مرزی
استراحت کن
۳۰ به بالا خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.