۹ پاسخ

من تو بارداریم انتی۳۱ بود
انومالی ۳۰
همیشه هم پایین لگد میزد و میترسیدم طول سرویکس کم شده باشه
در صورتی که کلا این طبیعیه

وای همه چسبیدن به این عدد سرویکس برا خودتون مشکل درست میکنید دور کنید این حرفارو از خودتون بسپرید به خدا

نه بچه به پا هس منم همینم نگران نباش

ازمنم حرکات پایین بود و بچه سفالیک ولی طول سرویکس خوب بود

بریچ هست احتمالا بچه من بریچ شدنی لگدهاش کاملا تو واژنم حس میشد

عزیزم کلا پایین میزنه بیشتر

نه منم‌حرکاتش همه پایینه طول سرویکسم خبه

بخاطر بریچ بودنشه

بچت پایینه احتمالا

سوال های مرتبط

مامان قند.نباتم مامان قند.نباتم هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری