من تو بارداریم انتی۳۱ بود
انومالی ۳۰
همیشه هم پایین لگد میزد و میترسیدم طول سرویکس کم شده باشه
در صورتی که کلا این طبیعیه
وای همه چسبیدن به این عدد سرویکس برا خودتون مشکل درست میکنید دور کنید این حرفارو از خودتون بسپرید به خدا
نه بچه به پا هس منم همینم نگران نباش
ازمنم حرکات پایین بود و بچه سفالیک ولی طول سرویکس خوب بود
بریچ هست احتمالا بچه من بریچ شدنی لگدهاش کاملا تو واژنم حس میشد
عزیزم کلا پایین میزنه بیشتر
نه منمحرکاتش همه پایینه طول سرویکسم خبه
بخاطر بریچ بودنشه
بچت پایینه احتمالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.