منم،چونکه دوتا پسر شیطونم دارم اصن نمیتونم استراحت کنم
منم انقد بی ملاحظه بودم این چن وقت
میترسم
والا منم استرس همینارو دارم
حالا 14 روز بعد باید برم دکترم بنویسه انومالی
دیگه طاقت ندارم
بی خیال باش استرس داشته باشی بدتره
نگران نباش انشاالله چیز های خوب برات رقم بخوره ❤❤❤
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.