۲ پاسخ

وای نخوری خون ریزی تو زیاد میکنه رازیانه دم کن بخور هم برا شیرت خیلی خوبه هم برای رحمت

بله
ماما بیمارستان از زمان پسرم به من گفت من انجام دادم تأثیر داشت
گفت فرنی با زیره سبز هرروز بخور
۲ لیوان شیر ۲ قاشق آرد برنج و کمی زیره
البته من دوتا بچه هام رفلاکس داشتن به جای شیر آب میریزم

سوال های مرتبط

مامان D&D 💙🩵 مامان D&D 💙🩵 ۱۰ ماهگی