۳ پاسخ

پسر منم رفلاکس داشت از ۴ ماهگی شروع کردم اما الانم باز بالامیاره نسبت ب قبل کمتر شده اما کامل خوب نشده غذا رو بالا نمیاره فقط شیر

به رفلاکسش تاثیر داشت؟ کمتر شد؟

ی سوال عزیزم با فرنی
رفلاکسش بهتر شد؟

سوال های مرتبط