بله تا آخر عمر😅
مگه بی حسی؟؟؟
نه من دوبار سزارین کردم اما حس داره
من زایمان اولم فقط چند ماه اول بی حس بود الان زایمان دومم که ۲۲ روز میگذره خیلی جالبه ولی کلا شاید ۳.۴ روز اول فقط بی حس بود الان کامل حس دارم
من سز سوم هستم میخام بگم باسنمم بی حسه🤣
میگن یکسال بی حسه مال من خیلی بی حس بود الان یکم بهتره
بعدازچندسال کمترمیشه
ولی اولا حس بدی داره دس میزنی بهش
مورمور میشه
من الانم سزدومی ام دردمم میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.