۶ پاسخ

بله تا آخر عمر😅 ‌ ‌ ‌
‌ ‌

مگه بی حسی؟؟؟
نه من دوبار سزارین کردم اما حس داره

من زایمان اولم فقط چند ماه اول بی حس بود الان زایمان دومم که ۲۲ روز میگذره خیلی جالبه ولی کلا شاید ۳‌.۴ روز اول فقط بی حس بود الان کامل حس دارم

من سز سوم هستم میخام بگم باسنمم بی حسه🤣

میگن یکسال بی حسه مال من خیلی بی حس بود الان یکم بهتره

بعدازچندسال کمترمیشه
ولی اولا حس بدی داره دس میزنی بهش
مورمور میشه
من الانم سزدومی ام دردمم میکنه

سوال های مرتبط

مامان آیهان بالام 🌕 مامان آیهان بالام 🌕 ۱۶ ماهگی