از دکتر بپرسین.دکتر دخترم من بسته به شرایطتش از ۵ماه ونیم اجازه داد.
منم ۲ دی دکتر گفت از اول ۶ ماهگی چون رفلاکس دارن
بزار شیش ماهش کامل پر بشه بعد البته با دکترم به مشورتی بکن یا بهداشت ببر اونجام بپرس
الان می تونی بهش بدی
۶ ماه
اصولیش پایان ۶ماهگیه. بعد واکسن ۶ ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.