خانوما اپیدورال
اره یا نه؟ چرا؟🤦🏻‍♀️🙏🏻

۵ پاسخ

اگر زدی فقط من میدونم تا چندین ساعت نباید سرتو بلند کنی یا روی بالست بزاری باید ناشتا باشی. یعنی رعایتای بعدش نکنی سر درد و کمر درد باهات میمونههه

من هر دوتا زایمان طبیعی بودم دخترم رو هیچی استفاده نکردم ،برا پسرم استنشاقی رو استفاده کردم خیلی خوب بود
اویدو ال برا خودت و بچه عوارض داره تازه مدت زمان زایمان هم زیاد میشه
زایمان طبیعی دومی راحت تر از اولیه

برو سزارین کن بیکاری؟من رفتم طبیعی هررر چ التماس کردم ترو خدا اپیدرال کنید گوش ندادن بهم ک ندادن آخرم سزارین شدم

من اپیدورال بودم
بدون هیچ عارضه اب
عالیییییی بود
اما بیمارستانی ک من بودم گفتن تا ۶ سانت نشی نمیزنیم
تا ۶ سانت، خیلی درد کشیدم اما بعدش بی درد کامل
اما اکثر بیمارستانا از ۲ سانت یا حتی اول میزنن
خیلی خوبه
من پیشنهاد میکنم

۱۰۰ در ۱۰۰ بله .
چون کیه که از زایمان راحت فراری باشه

سوال های مرتبط

مامان پریناز مامان پریناز ۴ سالگی
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۴ سالگی
ای خدا🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️😭

صبح مادرشوهرم زنگ زده به شوهرم که امشب میاین خونمون؟ اگه میاین شام بذارم شوهرمم زنگ زد یه من گفت بریم یا نه گفتم خب بریم تا رفتیم دیدم داره سرفه میکنه گفت دکتر بودم گفتم چرا گفت یکم گلوم درد میکنه مال هواست دیدم همه داروهایی که دکتر بهش داده دارو سرماخوردگی بعد قبلش با من دست و روبوسی کرد همشم پسرمو بغل میکرد بوس میکرد خیلی ناراحت شدم چون هروقت مریض میشدن خودش میگفت نیاین بعد ایندفعه اینجوری کرد
منم قبل از اینکه برم خونشون خربزه خوردیم با پسرم همینکه خوردم چون آلرژی شدید دارم گلوم شروع که به خارش و سوزش حالا وقتی از اونجا برگشتیم هی توهم سرماخوردگی دارم به پسرمم قبل خواب گفتم مامان گلوت درد میکنه گفت آره گفتم کجاش دست گذاشت رو گلوش گفت این وسطش حالا نمیدونم واسه خربزه که خوردیم اینجوری شدیم یا از مادرشوهرم گرفتیم😭
من تا رسیدم قرص سرماخوردگی و ویتامین دی خوردم به شوهرمم گفتم ویتامین سی بخره بخورم
پسرمو نمیدونم چیکار کنم😭😔