اگر زدی فقط من میدونم تا چندین ساعت نباید سرتو بلند کنی یا روی بالست بزاری باید ناشتا باشی. یعنی رعایتای بعدش نکنی سر درد و کمر درد باهات میمونههه
من هر دوتا زایمان طبیعی بودم دخترم رو هیچی استفاده نکردم ،برا پسرم استنشاقی رو استفاده کردم خیلی خوب بود
اویدو ال برا خودت و بچه عوارض داره تازه مدت زمان زایمان هم زیاد میشه
زایمان طبیعی دومی راحت تر از اولیه
برو سزارین کن بیکاری؟من رفتم طبیعی هررر چ التماس کردم ترو خدا اپیدرال کنید گوش ندادن بهم ک ندادن آخرم سزارین شدم
من اپیدورال بودم
بدون هیچ عارضه اب
عالیییییی بود
اما بیمارستانی ک من بودم گفتن تا ۶ سانت نشی نمیزنیم
تا ۶ سانت، خیلی درد کشیدم اما بعدش بی درد کامل
اما اکثر بیمارستانا از ۲ سانت یا حتی اول میزنن
خیلی خوبه
من پیشنهاد میکنم
۱۰۰ در ۱۰۰ بله .
چون کیه که از زایمان راحت فراری باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.