سلام. اره من موافقم ، به دخترم از دو روزی دادم تا یه سال و نیم، هر ماه یبار عوضش میکردم و روزی یبار داخل آب میجوشید (طبق نظر متخصص)، بعد از یه سال و نیم دیگه خودش نخورد. برای زمان خواب عالی بود
من دوست داشتم بدم ولی دخترم اصلا نگرفت
بچه دخترعموم میگرفت انقد راحت بود شبا تو دهنش خوابش میبرد بچه اصلا گریه نمیکرد حالا دختره من یکسره باید تاصب سینه منو میخورد
آره شدیدا
ولی باید بعد یک سالگی بگیریش
موافق ارتودنسی ام
چون یه تایمی الکی میخوان یه چیزی دهنشون باشه نمیشه همش سینه باشه که پستونک خیلی کمکی خوبیه ادم جایی میخواد بره بیرون یا مهمونیه میدونه بچه شیر خورده سیره اما باز بهونه میگیره میزاره دهنش من که راضی بودم ۸ ماهگی راحت هم گرفتم ازش
صد البته كه بله
پستونك مال بچه هست
ادم بزرگا نميخورن كه
جفت بچه هام از روز اول دادم و هنوز ميخورن
بله عالیه ب شرطی که دیگه قبل از یکسالگی ترک بدیم
عزیزم پستونک خیلی خوبه بچه آروم میکنه حتما بهش بده پسر من ب شدت وابسته پستونک بود خیلی آروم بود باهاش در عرض دو سه روزم جداش کردم وقتی دو سالش بود الان اصلا یادش نمیاد پستونک چیه 😁
بله خیلی خوبه ولی یه سری از بچه ها عادت میکنن سخت میشه از پستونک گرفتشون
من موافق بودم دختر بزرگم نخورد
دختر ک چیکارو به زور پستونکی کردم والان به شدت مخالفم توجه تمرکز بچه دندوناش خوب نبود
برای بچههاییکه ریفلاکس دارن بله
اما فقط تا ۷ ماهگی
سلام
تا ۴ماهگی فقط
طبق نظر پزشکشون
چون بعدش وابستگی شروع میشه
به شدت موافقم من به کارن ندادم وهم خودم وهپ خودش خیلی اذیت شدیم برای بچه بعدیم ازهمون زایشگاه میزارم دهنش
من اصلا موافق نیستم چون از وقتی به پسرم پستونک دادم سینمو نگرفت و وقتی رفتم کلینیک شیردهی گفتن هم سینت عفونت کرده هم پستونک دادی به بچه سینتو پس میزد
موافقم واسه بچه هایی که کولیک داره ولع شیر خوردن داره خیلی خوبه
دختر من نگرفت
خیلی خیلی زیاد... من از ۵ ماهگی دادم و همش میگم کاش زودتر میدادم
بشدت بشدت موافقم خیلی به من کمک کرد مخصوصا زمان دندون در اوردن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.