۶ پاسخ

الهی این دشمن ها ذلیل بشن که ول کن ایران نیستن .خدایا دلمون رو اروم کن .دشمنان رو نابود .تاخدا نخواد برگی نمی افته

چی بگم که نگفتنش بهتره همه روهواییم

جنگ بزرگتری توو راهه

انشاالله که ختم به خیر بشه

تا ۱ اردیبهشت اتش بس هست

من هنوز برنگشته م کرج ۱۰ساعت راه فردا برمی‌گردم با استرس

سوال های مرتبط