۱۲ پاسخ

اره
منم همینطور

نه ولله
ما هنوز پشمامون میریزه

آدمیزاده دیگه همیشه به مرور زمان به شرایط عادت میکنن

من از اولشم بی تفاوت و بیخیال بودم نمیدونم چرا😕

والا من هنوز میترسم تازه فهمیدم جنگ چیه ...از دیشب دارن میزنن...
امروزم زدن یه قسمت دیگه اپتیکو بمبارون کردن ...وااای از صداش ....وای از موجش

دلیلی برای ترس نداریم خدایی
فقط اون لحظه نگران بچه هامون بودیم واقعا

بله.

من نمیترسک میمیرم تا صداش قطع شه

من اولش نمیترسیدم
الان دیگه خیلی میترسم

منم تا الان همین بودم مثل همیشه رفتار میکردم و عادی شده بود
چون نزدیک خونمون میزنن
اما امشب چنان بد زدن که مثل دفعه های قبلی نبود طوریکه اوناییکه ته شهر هم بودن و دور بودن از این منطقه ترسیده بودن و میگفتن امشب فرق داشته

منم بی تفاوت شدم دیگ اصلا نمی‌ترسم اون اوایل بدنم ازترس میرفت رو‌ویبره و حالم بد میشد ولی الان نه

نه من هنوز میترسم

سوال های مرتبط