جنگ زمینی نمیشه خیالتون راحت..چون که اوتا هرچقدر سرباز بفرستن باز کشورمون دفاع میکنه چون کسور همسایه نیستن که راحت سرباز وارد کنن اونجوری حتما شکست میخورن ..مطمئن باشین زمینی نمیان چون ریسکش زیاده براشون ..نهایت همون خارک بیان که اونم کلی سربازهاسون کشته میشن بعید میدونم
گل بود ب سبزه نیز اراسته شد
کاش یه بمب اتم بزنن همه بمیرن تموم بشه دیگه خسته شدیم آشغالا فقط ذره ذره له میکنن آدمو
اگه نیست جنگ زمینی از رگ گردن نزدیکتره هزینه جنگ بالا رفته و ترامپ میخواد هرچه زودتر اعلام پیروزی کنه و جنگ و جمع گنه برای این پیروزی هم میخواد نیروی زمینی بفرسته اورانیوم و ببرن
اینم کمک ت را مپ🥺🥺🥺
زمینی به نفع ماست انشاالله
نمیشه بابا خیالت راحت
خدا بهمون رحم کنه😭😭
این جنگ تمومی نداره ومابدبخت ترمیشیم
امیدی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.