۶ پاسخ

میخک بکوب بذار روش بی حس میکنه
آب ولرم با نمک قاطی کن دو سه دقیقه نگهدار تو دهان بریز بیرون چند بار انجام بده اگه عفونت داشته باشه خوب میشه

شیاف دیکلوفناکم میتونی استفاده کنی

استامینوفن میتونی بخوری

استامینوفن بخور من رفتم عصب کشی کردم درد دارم دکتر گفت استامینوفن بخور

ابغوره یا سرکه سیب و نمک و کمی گلاب قاطی کن داخل دهتت نگه دار و بریز

برو درستش کن

سوال های مرتبط

مامان سلین و ماهلین🎀 مامان سلین و ماهلین🎀 ۵ ماهگی
مامان سامینم💜✨😻 مامان سامینم💜✨😻 ۶ ماهگی