۲۴ پاسخ

اصلأ ناشکری نکنیدعزیزم انشالله هرچی که باشه سالم به دنیا بیاد
دختروپسرهیچ فرقی ندارن

خیلیا ارزوشو دارن ناشکر نباش فقط تنش سالم باشه عزیزم

جاریم دختر داره هزار مرتیه شلوغتر از پسر منه دیوار راستم میره بالا،ربطی به جنسیت نداره

عزیزم الان فقط باید بگی سالم باشه دختر پسرش مهم نیس
من خودم عاشق دخترم ولی بچه بعدیم پسرم باشه دوس دارم چون دوتا داداش خیلی خوبه

در ماه بودن دختر که شکی نیست اما باور کن دخترای این زمونه به اندازه پسرا شایدم گاهی بیشتر اذیت دارن ، من که از دست اذیتای دخترم نابودم

واییییی بارداری؟؟؟
باورم نمیشه😍بعد چند وقت اومدم گهواره و کلی با این خبر خوشحال شدم
ایشالا ک دختر میشه ولی من خودم بچه هام دوس دارم هم جنس باشن و عاااشق شیطنتا و تخس بازیای پسرام

عزیزم همسرم دیروز یه دختربچه چهار سال دیده بود میگه دهنو سرویس کرد می‌گفت صدبرابر پسرها شلوغ بود
البته خیلی ببخشید میگه بی ادب هم بود اون دوتا انشگت وسط شو همش بطرف همسرم بلند میکرد زبونشو درمیاورده یعنی همسرم گفت من وقتی دیدم همچین کارای می‌کنه باخودم گفتم پسرم فرشتس فرشته
مادرشم هچی نیمگفته که دخترم زشته نکن گفت آخر من بلند شدم رفتم

عه مامان برسام نی نی توراه داری😍
مبارکه عزیزم
دختر و پسر فرقی نداره جانم
هر دو نعمتن
پسرم باشه دو تا همجنس باهم راحت تر کنار میان

نه بابا منم دختر شر و شیطون زیاد دیدم...

حالا من فکر میکنم بچم پسر بشه راحتم چون دختر خیلی ناز کشیدن میخواد

من پسرم خیلی آرومه بهانه گیر هست اونم بخاطر اینه منو شوهرم ناز نازی بارش آوردیم هرچی خواسته براش خریدیم ولی درمقابل ی سری بچه ها میبینم ب آراز خیلی امیدوار میشم

وای دختر من از صد تا پسر شلوغتره
لاتیه برای خودش حرف هیچکسم گوش نمیده اصلا نمیدونم چجوری توضیح بدم

بسته ب شانسته مثلا من دخترم شوخ نیست ولی نوه خالم دختره خیلی شیطونه

دخترها بدترن دخترای داداش منو ببینی کلا از این حرفت پشیمون میشی یه جوری اذیت میکنن که پسر من کم میاره

😐دخترمو یک روز بهت میسپرم بعد نظرتو میپرسم گلم❤😭🤣

اینجوری حرف میزنی خداقهرش میگیره. هرچی باشه سالم باشه.

دختر من ماشاالله از دیوار راست بالا میره😐😭😂

یکی از ارزوهامه پسر داشته باشم

دختر من ک خیلی شلوغ کاره

والا ی دختر دارم با موهای سرم دارم زده بسکه شلوغ و شیطون و حرف گوش نکنه😭😭😭

والا اونقدری دختر من پوستمو کنده پسرم یک دهمشم نکند بچم !!!!

الان دخترا شیطون ترن. من پسرم خیلی آرومه. کلا همه چی بستگی به ژنتیک داره. پسرمم به داداشم رفته

دخترمن واقعا حرف گوش کن و آروم شده.عین یه همدم ودوست می مونه برام. وقتی کارمیکنم میاددستامومیبوسه میگه خستگیت دررفت؟باباباش که دیگه صدبرابرمن خوبه.خداهمه بچه هاروحفظ کنه هرچقدرتونوزادی اذیت شدم الان عوضش درمیاد

ن بابا بعضی پسرا ارومن برعکس دختر هست از صدتا پسر بدتر. زن داییم میگه اونی ک دختر داره بچه بعدیشم دختر باشه ک بچها ب درد هم بخورن اونیم ک پسر داره باز پسر دار شه برا بچه خیلی بهتره

سوال های مرتبط