خداروشکر گذشت به خوبی گریه اش فقط همون اول بود بعدش فقط میخوابید پاراکید بهش دادم ۲۴ساعت اول هر ۴ساعت وفردا هر ۶ساعت دائم بهش شیر میدادم که آب بدنش کم نشه وتبشو کنترل میکردم اگر داغ بود یک دستمال نازک ونرم مرطوب میکردم با آب سرد میزاشتم روی پاهاش آروم ولی زیاد تب نکرد درد پاشم زیاد نبود دستمال سرد روزاول وروزدوم گرم میزاشتم جای واکسنش
همون روزی که واکسن زدی هرچهارساعت یک باربایدشربت استامینوفن بدی تا۲۴ساعت اول بعدهرشش ساعت دوبرابروزنش دیگه مواظب باش که تبش بالانره برای هربچه ای یه جوره یکی تبش بالامیره زیادیکی دردش زیاده نمیتونه پاشوتکن بده دوتاسه روزاول هواست باشه تب نکنه بعدش دیگه مشکلی نداره پسرمن خداروشکرکه مشکلی نداشت سبک بودبراش
دخترمن اصلا تب نکرد هر بچه یه جوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.