۳ پاسخ

خیلی راحته فقط همون لحظه که واکسن زدن ی کوچولو گریه میکنه بعد بلافاصله رفتی خونه پاراکید بده دو برابر وزنش و کمپرس سرد بذار روز اولم هر ۴ ساعت بده بعد هر ۶ ساعت

پسر من فقط موقع واکسن زدن یکم گریه کرد. یک ساعت بعد از واکسن هم انگار پاهاش درد میکرد. اگر به پاهاش فشار میومد یکم گریه میکرد وگرنه هیچ مشکلی نداشت. تب هم نکرد. روز اول کمپرس سرد گذاشتم روی پاهاش. دو روز بعدش کمپرس گرم. در کل راحت گذشت. سخت نبود. پاراکید هم میدادم

آرن واکسن دوماهگیش بسش از اندازه اذیت شد میگن سنگین ترینش همین دوماهگیه بعده واکسن بهش قطره پاراکید بده هر ۴ ساعت اگه تبش خیلی زیاد بود
کمپرس سرد بذار جا واکسنش تا چند ساعت بعد کمپرسشو‌‌گرم کن سعی کن پاها بچه رو حالته قنداق بیندی که تکون نده چون با تکون دادنش بچه ضعف میکنه

سوال های مرتبط

مامان برسام مامان برسام ۴ ماهگی
مامان Arad مامان Arad هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نگار مامان نگار ۱۱ ماهگی