سلام تجربیاتتون ار واکسن دوماهگی رو میگین

۱ پاسخ

پاهاشو ببند ک کمتر تکون بده
کمپرس گرم بزار حتما خیلی خوبه
اگ تب کرد خدایی نکرده هر4ساعت استامینوفن اگ تب نکرد هر6ساعت یا۸ساعت

سوال های مرتبط

مامان قند‌وعسلم آروین مامان قند‌وعسلم آروین ۱۰ ماهگی