۷ پاسخ

من چند ماهه دوروز زودتراز تاریخ قبلی میشم نمیدونم چرا

فک کنم سلطان نامنطمی پریود خودمم.اخرین بار ۲۵ اسفند پریود شدم اونم با امپول🤣🤣🤣🤣🤣

من تو دوران شیردهی نا مرتبه مثلا سری قبلی12روز

من نامنظمه رفتم سونو و آزمایش دادم امروز جوابش اومد دکتر گفت یک تخمدان کلا کار نمیگنه تنبلی شدید گرفتم

من .قرار بود ۳م بشم نشدم امروز شدم😬

منم دو ماهه تاخیر دارم و از زایمانم تا الان یکساله که کل پریودم دو روزه،نمیدونم چه مشکلی دارم درونی

ده روز

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ سالگی