۳ پاسخ

دو قاشق مربا خوری ارد با کره رو تفت میدم تغییر رنگ که داد اندازه یه قاشق چایی خوری شکر میریزم چون من کم شیرین درست میکنم همیشه بعد آب اضافه میکنم و هم میزنم تا قشنگ قوام بیاد در آخرم گلاب و زعفران آب شده اضافه میکنم و تمام

آرد رو تفت میدم برابرش شکر میریزم و یه تیکه کره، بعد آب سرد اضافه میکنم و باهمزن هم میزنم و زعفرون و گلاب اضافه میکنم و میزارم قل بخوره، آخرم پودر نارگیل و پسته میپاشم روش

به منم بگید 🙏 من حلوا درست کردم براش ولی کاچی نه

سوال های مرتبط