سلام بخون عزیزم
واسه من ۲۷ هفته انومالی نوشته بااینکه قبلا انجام دادم
چربى شكم داشتى؟
انوماليه دومه فك كنم منم بايد برم ٥ ام وقت دارم
فک کنم اکو قلب
شایدم سونو رشد
سنو دالپر وشریان رحمی اگه وزنت بالا نمیره برا اون نوشته
من هر دفعه میرم دکتر میفرسته سونوی چکاپ و طول سرویکس.
فکر نکنم سونو باشه🤔
انومالی رفتی؟ اگه نرفتی انومالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.