بادم بارهنگ چجوری بدم ب بچم

۳ پاسخ

جوری که نباید بدی کلن نباید بدی مادر جان به بچه ۳ماهه اخه گوارششو به فنا نده

هیچ‌جوری قربونت. برای بچه‌ات هر چیزی جز شیر الان زوده

عزیزم هرجور دوس داری بده من ۳ماهه بود دادم خیلی اذیت شد بچم بخدا ولی دستور بارهنگ و بادام اینطوریه
یک سر قاشق بارهنگ و داخل صافی بشور تمیز خاکش بره یک بادام و ۸ساعت نم کن بعد پوستشو بگیر با رنده کوچک رنده کن با ۵تا قاشق آب جوش بارهنگ و دم کن با همون جوشانده بارهنگ بادام هارو بریز داخل توری و نلبعلی جوشانده هم بریز اون توری رو بزن ب اونا داخل شیشه اش فشار بده تا شیره ی بادام با آب بارهنگ دربیاد میشه بارهنگ و بادام

سوال های مرتبط

مامان NiNi Noora مامان NiNi Noora ۱۷ ماهگی
مامان آریاجوجوممد🐣 مامان آریاجوجوممد🐣 ۸ ماهگی