من بارهنگ واسه یبوست دخترم میدادم خیلی خوب بود
نصف قاشق مربا خوری میریختم تو ظرف چندبار میشستم بعدم آب جوش میریختم تقریبا یک چهارم لیوان بعد درشو میزاشتم یرب بیست دقیقه دم بکشه همینجوری بعد بهش میدادم
بارهنگ واسه چی؟
بادام رو که رنده کن آبجوش بریز روش عصاره شو بده بخوره از صافی رد کن یکمم نبات بنداز
بارهنگم تو آبجوش باشه ابشو بده منم دخترم پیش زارع بردم تا حالا
برای چیه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.