۲ پاسخ

من امروز یود پوره ها و همه چی دادم خورد 😳

برای چی گفت بده ؟؟؟؟
بادوم رو پوست بگیر با چایی صاف کن رنده کن یدونه بادوم بسه نصف قاشق چای خوری بارهنگ و بادوم رنده شده بریز ابم بریز بزار یکم بجوشه بعد با این چای صاف کن توری ها پوره اشو بگیر ابشو بهش بده

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی
مامان هدیه الهی مامان هدیه الهی ۱۶ ماهگی