این دوتاش منفیع
عزیزم مال من دوبار مثبت نشون داد دوبار منفی و باردار نبودم ،بیبی چکمارک معتبر بگیر ،اسم مارک بیبی چکم که خیلی مزخرف بود اینه عکسشو گذاشتم،هاله مینداخت همش فکرمیکردم باردارم
بالایی منفی پایینی مثبته
چند روز عقب انداختی ؟؟
میخوای خیالت راحت بشه برو آزمایش بده
پایینی خرابه من ی بار اینطوری شد سومیش منفی بوود
منفیه منم چن وقت پیش زدم همینجور شد منفی در اومد تو تایپیک هام هستش
پایینی که خرابه پس داده منفیه
منفیه
مطمعن باش منفی هست
اول کدومو زدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.