خانما برا سرماخوردگی چه دارویی مجازه بخورم؟🥲

۴ پاسخ

شربت «سیمو پرگنا است اسمش خیلی خوبه تو گوگل هم سرچ کنید میاد بدون عوارض واینا

من گلوم درد میکرد حالم خوب نبود رفتم داروخونه که گفتم من حامله ام گلوم درد میکنه سرما خوردم بهم شربت دیفین هیدرامین بدین گفت اینا خطرناکه خوب نیست برات یه شربت داد مخصوص خانم های باردار وشیرده هست عالی بود معجزه کرد

والا من خیلی گلوم عفونت داشت دیفن هیدارمین ساده استامینوفن ساده و ازیترومایسن داد

دیفن هیدرامین .استامینوفن ۳۲۵

سوال های مرتبط

مامان حامی❤️ مامان حامی❤️ روزهای ابتدایی تولد