۹ پاسخ

تخم مرغ برای ۶ ماهگی مجازه؟

من ابپز کردم با موز

داخل فرنی خیلی بد میشه 😵‍💫😵‍💫😖
من یکم پنیرخامه ای میزنم با یکوچولو شیرخشک یا آبجوش هم میزنم میدم میخوره

داخل فرنی له له کن

دختر من نه با سیب زمینی میخوره نه با کره نه خالی

با پنیر و کره

من با هويج پخته شده قاطي كردم دادم خورد خوشش اومد

من داخل فرنی میندازم

من فقط زرده میدم با کره لهش میکنم یه ذره ام آب‌جوش میریزم نرم بشه خیلی دوس داره

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۰ ماهگی
مامان آریشاه و هاکان مامان آریشاه و هاکان ۱ سالگی