از قشنگیای بهار خانوم🌸🌱
۴۰۵/۲/۳۱

تصویر
۷ پاسخ

اگه ناراحت نمیشی حذفش کن یه خانم باردار ببینه گناه داره من یادمه باردار بودم شوهرم دستش خالی بود از تو بازار ک رد میشدم بوی میوه هارو حس میکردم هیچوقت یادم نمیره آدم دست خودش نیس تو این گردنی و بدبختی هر کسی نمیتونه این میوه های شما رو بخره لطفا نزارین😔🙏

اگه دوست داری روزمرگی هاتو بزاری من گروه دارم بیا اونجا
اینجا چون زن حامله زیاد هست خوب نی خوراکی بزاری چون بعضیا قدرت خریدشو ندارن عزیزممم برا خودتون گفتم

با پارک موافقت نشد یا پر شد ظرفیت؟؟
من دیر رسیدم 🥶🥶

نوش جان

نوش جون عزیزم ❤️😍

به به 😋😋😋😍😍

به به نوش جان

سوال های مرتبط

مامان احمد🖤 مامان احمد🖤 ۲ سالگی
مامان فاطیما واهورا مامان فاطیما واهورا ۲ سالگی
مامان فاطیما واهورا مامان فاطیما واهورا ۲ سالگی