من گل خشک طبیعی داخل جعبه چوبی با روکش شیشه ای چار ساله دارمش و خیلی قشنگه یادمه اون موقع همه همسرا این گلا رو دستشون بود برای خانمشون میاوردن
ارکیده بگیرید هم شکیل هممیمونه
من سر دخترم ۱۱ سال پیش شوهرم گل سبدی مصنوعی گرفت اورد هنوزم دارمش
اینجوری گل باکسی بگیر همبشه یادگاری بمونه
نه اتفاقا منم از گل های مصنوعی بدم میاد
ترجیحم یک گل طبیعی بزرگ و شیکه
حالا بیمارستان نیاره بیاره خونه چون بیمارستان نمیزارن
بیمارستان طبیعی نمیزاره
بگو روزی میاد ببرت خونه برات بگیره که تو دست و پات نباشه
اره به نظرم ضایع ست
ب مردم چ ربطی داره که مسخره کنن هرچی دوست داری بگو بخره برات
ن واقعا منم از اون گلا دوس دارم مثلا یه بونسای
نه خیلیم قشنگه 😍
بنظرم ميشه دو شاخه رز برات بيارن بيمارستان. يه گلدون با گل مورد علاقتو هم تهيه كنن بزارن خونه تازه همين كه گياهى باشه كه بمونه خيليم عاليه مثلا زامفوليا رسيدگى زيادى نداره مقاوم هم هست😍
ب نظرم مصنوعی بهتره چون پسره من الان هشت سالشه وقتی گلی ک شوهرم خریده رو نگاه میکنه کلی ذوق میکنه ک باباش برا اومدنش گل خریده ولی طبیعی فک نکنم انقد بمونه
به نظرم گل توی بیمارستان به شدت تو دست و پا و اضافیه... من نزاشتم شوهرم بگیره بیاره و خیلی خیلی راضیم، دوستمون و خواهرم هم که آوردن خواهش کردم ببرن بعد بیارن خونم... فکر کن اونجا خودت نمیتونی راحت راه بری و نیاز به حمایت داری، بچه هم هست، کلی هم وسیله هست
دیگه گل خیلی بار اضافیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.