برای نظافت و تمیزی
شما بزن شاید خدا نخاسته سزارین شدی تو اون هیروویر ژیلت دست پرستارا نباشه
لازم نیست بزنی
با شکمت کاری ندارن
واژن هم شیو نکردی باز اهمیتی نداره
برای تمیزی و خوشگلی😂🥹😁
بزنی تمیزع بهتره من خودم دوتا زایمانم طبیعی بود میزدم
اصلا نیاز نیست
داخل اگثر پک های بیمارستان ژیلت هست
نیاز بود فقط خط بخیه رو میزنن واست
یه احیانا سزارین اورژانسی شدی برای جراحی تمیز باشه
کی گفته باید بزنی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.