برای زایمان طبیعی باید موهای روی شکم که خیلی کمه بزنیم؟

۶ پاسخ

وای اره حتما منم چون موهای شکمم خیلی کم بود نزدم بعد زایمان ددم کم نیست خیلی هم زیاد بوده فقط چون شکم کش اومده موها کمتر معلوم بود قسنگ بعد زایمان همش ریخت بیرون
بعد جلو خواهر سوهر اینان لباس و زدم بالا به بچه شیر بدم دیدم چه وضعیه

ن بابا چیکاره شکم دارن ولی دوس داری بزن

به شکم کتری نداره زایمان طبیعی

نه اصلا کسی کاری به شکم نداره که اگه مگر خودت دوست داشته باشی بزنی

تمیزی بهتره دیگ عزیزم
قبل زایمان همه جاتو شیو کنی بهتره

نه

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان ِ  خانومچه✨ مامان ِ خانومچه✨ هفته سی‌ونهم بارداری