سرلاک ک روش نوشته از هفت ماهگی
اگه شیشه میگیره ک شیرخشک بده
شیرخشک الان دیگه فکر نکنم بگیره واگه بگیره سینه خودتو دیگه نمیخوره
بنظر من سر لاک بدی بهتره چون اگه شیر خشک بدی احتما اینکه شیرت رو دیگه نخوره زیاده
اگه سیر نمیشه اول باید شیر بیشتر بهش بدی، اگه شیر خودت کمه شیرخشک بده، فعلا نمیتونی زیاد غذا بهش بدی چون براش زوده همون مقدار کم بده بجاش شیر رو بیشتر بده
از کجا میگی سیر نمیشه عزیزم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.