۳ پاسخ

عرق نعنا به نبات بخور خوب میشی

منم اونجوری میشدم فقط تنهاچیزی که آرومم میکردعرق بومادران بود.این فکرکنم عادی باشه چون تاچهل روزبعدزایمان چندباراینجورمیشی

عزیزم همون شربت معده که توی بیمارستان بهت دادن بخور

سوال های مرتبط

مامان هیوا   🐻🐥🫀💖 مامان هیوا 🐻🐥🫀💖 ۴ ماهگی
مامان هیوا   🐻🐥🫀💖 مامان هیوا 🐻🐥🫀💖 ۴ ماهگی