۵ پاسخ

والا منم شیرخشک نمیخوره ولی شیر خودمو تو شیشه قورت قورت میخوره ... این راه حل قند بندازم تو شیر خشک هم امتحان نکردم ولی خب نه نان میخوره نه اپتامیل در حالی که تا ده روز پیش هردو رو میخورد ولی از ده روز پیش هیچ کدومو نمیخورع

دوس نداره طعمشو دیگه حالا نان از همه شیرخشکا خوشمزه تره پسر من ببلاک میخوره اصلا دوس نداره دیگه انقد بغلش میکنم با شیشه راه میرم نازش میدم تا شروع کنه خوردن ولی شیر خودمو خیلی دوس داره تندتند میخوره

قنداب خالی نده تو گلوی بچه گیر میکنه حداقل بنداز تو شیرش

بچه الان متوجه نیست فقط باید با معدش سازگار باشه اگر یبوست گرفت و بالا میاره عوض کن اما نان و گیگوز برای یه کارخونه فرقی نمیکنه آبتامیل میگن بهترین و نزدیک تمرین به شیر مادر و خوشمزه هم بود من خودم تست کردم

چطوری آخه قند حل کردی دادی به نوزاد ۳ ماه😶

سوال های مرتبط