۷ پاسخ

پماد ب ب کلد فوق العادست

شربت فکسوفنادین یا کیدوفست با تجویز پزشک

بخور سرد و قطره سدیم کلراید و پماد آ چشمی بمال داخل بینی ش

بخور سرد

عزیزم قطره فلومیست بخر جای همه اینا کار میکنه

من یه مدت شاید ده روزه بینیش کیپ بود و یا همش بینیش پر بود دکتر کتوتیفن داد گفت بخاطر حساسیت اینجوری شده
الانم آلودگی هوا زیاده و فصل بهاره شاید کوچولو شماهم حساسیت داره

قطره منتول برا دختر من خوب بوده چند قطره می‌ریزم تو بخور سرد

سوال های مرتبط