پماد ب ب کلد فوق العادست
شربت فکسوفنادین یا کیدوفست با تجویز پزشک
بخور سرد و قطره سدیم کلراید و پماد آ چشمی بمال داخل بینی ش
بخور سرد
عزیزم قطره فلومیست بخر جای همه اینا کار میکنه
من یه مدت شاید ده روزه بینیش کیپ بود و یا همش بینیش پر بود دکتر کتوتیفن داد گفت بخاطر حساسیت اینجوری شده
الانم آلودگی هوا زیاده و فصل بهاره شاید کوچولو شماهم حساسیت داره
قطره منتول برا دختر من خوب بوده چند قطره میریزم تو بخور سرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.