من دلونگی دارم خیلی راضیم
دلونگی
مباشی
نووا
بخر
مال ما مارکش نوا چندساله استفاده مبکنیم خیلیم خوبه
من نوا دارم دوساله مرتب استفاده شده،مرگ نداره
دلونگی حرف نداره
اسپرسو ساز فقط نوا
برای منم مباشی عالیه
مال ما لاریزو هستش ماه پیش گرفتیم ۱۵تومن
برای منم فیلیپسه راضی ام
من لاریزو دارم چند ماهه حتی یه بارم استفاده نکردم وگرنه میگفتم بهت دقیقا عین عکسه
اینم هست
اینم هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.