کسی ب نینیش اینو داده خوب بوده؟؟؟برای دل درد

تصویر
۷ پاسخ

من میدم خیلی خوبه

اره دادم خوب بوده

من دارم میدم هر ۱۲ ساعت ۵ قطره

دکتر نوشته باید برم بگیرم، چند خریدی؟

بله عزیزم
کارکرد روده ها رو تنظیم میکنه

برا چی خوبه دختر منم چند روز مدفوع نکرده خوبه براش بگیرم

من میدادم عالی بود الان دیگه مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی
مامان جوجه رنگی🥲💜 مامان جوجه رنگی🥲💜 ۶ ماهگی