۱۴ پاسخ

پسر من یه روز خیلی عجیب بی قراری می کرد
نعنا دم دادم با نبات
دوتا قطره چکان بهش دادم
واقعا دیگه از گریه هلاک شده بود

عزیزم از تجربه که دارم میگم بهت بچه یه زمانی دلش درد میگیره و بیش از اندازه گریه میکنه یا خودشو جمع میکنه اینجور مواقع در حد یک یا ‌قاشق چایی خوری بهش نبات داغ بده به جز شیر هم هر روز روژی یه چند قاشق اب جوشیده شده ی ولرم بهش بده

من همشو دادم، و همه چیو گیاهی میدم
فقط شیمیایی استامینوفن و گیرمیچر میدم اگر لازم بشه اونم خیییییلی کم

اصلا نده عزیزم
اگر هم خیلی اذیت میشه بگو دکترش دارو بده بهش
دوست من پرستاره میگفت یه بچه رو آوردن با پارگی روده ..
فقط چون داروگیاهی داده بودن بهش
بچه تا ۵-۶ ماه جز شیر نباید چیزی بخوره

ما بچه ک ب دنیا میاد کلی دارو گیاهی درست میکنیم واسه مادر و بچه
واسه مادر کاچی...
واسه بچه هم چند نمونه از جمله بادیون و....

اینا خیلی تاثیر داره توو دلدرد بچه یکم با شیر قاطی میکنن میدن بچه
اسماشون عجیب غریبه اسم فارسی شونو نمیدونم

فقط عرق نعنا و نعنا باعث افزایش نفخ و کولیک میشه اصلا ندین

من وقتی دل‌پیچه داشت و نمیتونست بخوابه و آروم نمی‌گرفت نبات داغ بهش میدادم راحت می‌خوابید دردشم خاموش میشد توی تابستون و هوای گرم باید در حد چند قاشق کوچیک آب بدی

من عمرا اگه بدم
نهايت يكم اب جوش با هل

من ک ندادم تا شیش ماهگی

من وقتی دلدرد و دلپیچه داره نبات وکندر تلخ توابجوش حل میکنم میدم

من هیچی ندادم ولی هنوزم زردی داره نمیدونم اگه اینایی که میگن ترنجبین و.....بدی میاد پایین میدادم واقعا اثر داشت یا نت

اصلا بهش نده اینا

نبات داغ دادم

اصلااااا تا ۶ ماه به جز شیر حتی اب هم نباید بدی

سوال های مرتبط