خیلی خیلی واکسن سختی بود
البته بچه تا بچه فرق داره
دختر من دو روز تب داشت شب تبش تا ۳۸ و نیم رفت از شب دوم دیگه تب نکرد
ولی اسهال گرفت
نق نق هم می کنه زیااااد
من که پسرم خیلی اذیت شد سر این واکسن
تب داشت ولی با استامینوفن کنترل میشد
از یه صبح تا بعدازظهر اصلا نتونست راه بره
بعدش کم کم بلند شد راه رفت
استفراغ یک روز داشت
ولی اسهال تا سه روز داشت
الانم نق نقو شده خیلی 🤧🫠😂
خیلی سبک بود مث یکسالگی
ن درد داشت ن تب
ولی استامینوفن ۴ ساعتی دادم محض احتیاط
آسون ترین واکسن تاپینگ قبلم هست
خداروشکر واکسن زد خیلی خوب بود
خیلی سبک بود
بچه با بچه فرق میکنه
قبل واکسن قطره استامینوفن بدید بعد واکسن بزنید... قرص استامینوفن اب کنید غلیظ باشه بمال جای واکسن تا پا درد نگیرن
سلام دغدغه ی منم هست😥
دختر من تقریبا یک و نیم روز اذیت شد، روز سوم اوکی بود
من مرتب بهش استامینوفن پاراکید میدادم تبش تحت کنترل بود، فقط چون نمیتونسن راه بره وپاش درد میکرد اذیت شد بیشتر
منم از الان استرس دارم🥲🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.