۹ پاسخ

پاهاشو که سفت نباید ببندی به قصد صاف شدن،درحدی قنداقه کن که راحت بخوابه و وقتی بغلش میکنید پهلوهاش کشیده نشه

پای همسرم ضربدریه قنداقشم میکردن ولی باز ضربدریه وارثی پای دختر بزرگم بعدا کمی ضربدری شد ولی قنداق نکردم

عزیزم دکترا هم میگن پای پرانتزی ارثیه هیچ ربطی به قنداق کردن نوزاد نداره

پای پرانتزی فکر کنم معمولا ژنتیکیه اگه پدر مادر باشه اونجوری شاید بچه هم‌ بشه
ولی قدیم میگفتن برای جلوگیری از اینکه پرانتزی شه قنداق میکردن پاهارو میبستن
نمیدونم تاثیر داره یا نه

نه چیزی نمیشه عزیزم

من که نبستم چیزی هم نشده

من نبستم الان ۴ سالشه پاهاشم پرانتزی نیسن

خرافات ما که یک نفر از بچه هامون رو نبستیم ۱۲ تا خواهر زاده برادر زاده دارم هیچکدوم نبستیم و از طرف شوهرم هم ۵ تا داریم هم هیچکدوم نبستیم

ببندی خیلی بهتره من از وقتی بستم خیلی بهتر شده

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۳ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐥💙 مامان جوجه رنگی🐥💙 ۱۳ ماهگی