کیا تیروییدشون ۳و خورده هست ولی دکتر دارو نداده خانم های باردار

۴ پاسخ

بالای ۲/۵ باید دارو مصرف کنه مادر باردار

اره منم داشتم ولی بهم داور نداد

باید دارو بخوری . حتما ب دکتر بگو . بیخیال نباش

تیرویید تو بارداری خودش بالا می‌ره فکنم دارو نمیدن

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی‌🍓 مامان توت‌فرنگی‌🍓 هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه 👶🏻 مامان معجزه 👶🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ویهان و جانا مامان ویهان و جانا هفته هجدهم بارداری