۵ پاسخ

من تازه کم کار شده برام ۱۰۰ نوشت گفت تا دوهفته مصرف کن دوباره برو آزمایش بده

همیشه..

من دارم یه نصفه ۵۰ میخورم ینی ۲۵ دکتر برام بعد دوماه ازمایش نوشته که دیروز بود دادم حالا باید ببینیم نتیجش چیه از همون اول بارداریم ک چکاپ دادم و دیدم کم کاره دارم میخورم

من کل عمرم باید بخورم

من از بچگی کم‌کاری تیروئید داشتم، کل عمرم باید بخورم

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمدعلی.  امیر علی مامان محمدعلی. امیر علی هفته نوزدهم بارداری
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری