۸ پاسخ

یزد که جایی نداره برای گردش، گردش ما یزدی ها خوردنه 😁یعنی مثلا میگیم آره امشب میریم فلان رستوران فلان غذا دلمون باز بشه... هیچ جا نداره بگردی روحیت عوض شه

تو این طوفان؟!

چی داره یزد من که از بس هر شب رفتم خندیدم به یه سریا تنها دلیل بیرون رفتنم هم همینه میرم میخندم میام 😂

برو مسجد جامع برو خلیج فارس شهر بازیش

ماکه هرشب میدون امام حسینیم

بیرون چخبرههه گرمه 😅 واقعا همجا تکراریع

ما هر شب میریم تقریبا 😅

هرشب میرید بیرون مگ؟

سوال های مرتبط

مامان امیررعلی مامان امیررعلی ۱ سالگی