۵ پاسخ

من سه خیلی استفاده کردم و میکنم

بستگی به رشد بچه داره من الان ۴ براش گرفتم

منم یه ماه اول ۱ استفاده کردم یه ماه ۲ استفاده کردم ۳ ماهم ۳ استفاده میکردم ۱ هفتس ۴ استفاده میکنم

من دو خیلی استفاده کردم وگرنه یک و ۳ زیاد استفاده نکن الانم ۴ میبندم

من سایز ۳

سوال های مرتبط