دوستان قرص کمر برا چیه و چطور بخوریم؟

۴ پاسخ

من برای حامله شدن خوردم خوب بود یکم تلخ بود باید باشیر گرم بخوری

میگم خوردنش خطرناکه ،چون سمی هست و بعضی افراد دچار تشنج میشن
ولی می‌کوبند بعد زایمان با چیزهای دیگه خمیر میکنن میبندن به کمر

اونجوری ک من شنیدم نر و ماده داره و باید رو شعله بگیری اون پوسته رویی ک سفته بشکنه و داخلش رو آسیاب کنی و بخوری با مغزیجات ،برای رحم و کمر درد و این چیزا میگن خوبع بازم عطاری بری کامل بهت توضیح میده

🙄🙄🙄

سوال های مرتبط

عصمت عصمت قصد بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته دوازدهم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته دهم بارداری