من برای حامله شدن خوردم خوب بود یکم تلخ بود باید باشیر گرم بخوری
میگم خوردنش خطرناکه ،چون سمی هست و بعضی افراد دچار تشنج میشن
ولی میکوبند بعد زایمان با چیزهای دیگه خمیر میکنن میبندن به کمر
اونجوری ک من شنیدم نر و ماده داره و باید رو شعله بگیری اون پوسته رویی ک سفته بشکنه و داخلش رو آسیاب کنی و بخوری با مغزیجات ،برای رحم و کمر درد و این چیزا میگن خوبع بازم عطاری بری کامل بهت توضیح میده
🙄🙄🙄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.