خانما من خیلی کمر درد دارم ،،کشاله سمت راستم هم درد میکنه
طبیعیه

۲ پاسخ

منم چن روز پیش همین مشکلو داشتم
دردش ب پهلو راستم میزد
ولی خداروشکر بهتر شد
میگن بخاطر کشیدگی رباطه

منم اینجورم ولی من دیروز خیلی راه رفتم به خاطر اونه

سوال های مرتبط